Who owns the sand?

Η αθηναϊκή ακτή με το πολιτικά φορτισμένο τοπίο της, γεμάτο αντιφάσεις και ταχύτατες μεταβολές, έχει επηρεαστεί από την ιδιωτικοποίηση δημόσιων χωρών και την τουριστική ανάπτυξη. Επισκέπτες της παραλίας, ντόπιοι, εργαζόμενοι και άλλοι άνθρωποι που συναντιούνται εκεί, μαρτυρούν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για όσα συμβαίνουν.

Aurora Sappa

Η Aurora Sappa έκανε σπουδές επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο του Τορίνου. Η πτυχιακή της “Casananda” είναι μια οπτική εθνογραφία σχετικά με τις διαπολιτισμικές σχέσεις της επανεποίκησης στα βουνά της Ιταλίας. Σκηνοθέτησε την πρώτη της ταινία “Shots”, (2022) για το πρότζεκτ  “Spaesamenti” – Borders Cinematographic Atelier. Συνεργάζεται με μια μικρή εταιρεία παραγωγής ως σκηνοθέτρια, μοντέζ και σεναριογράφος. Είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο της Σιένας. Την ενδιαφέρει η έννοια του τοπίου, των κοινοτήτων και των κουήρ οικογενειών, ο αγροτικός κόσμος και η συνάντηση ανθρώπων και φύσης.

Gaspard Van Hamme

Ο Gaspard Van Hamme έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στις Περιβαλλοντολογικές Επιστήμες στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Παρίσι. Τον ενδιαφέρει το σημείο συνάντησης μεταξύ της ανάπτυξης, του νεοφιλελευθερισμού και των σχέσεων κοινωνίας-φύσης. Είναι υποψήφιος διδάκτορας ανθρωπολογίας στο Μουσείο του Ανθρώπου στο Παρίσι. Η έρευνά του συνδυάζει προσεγγίσεις οπτικής και πολιτικής θεωρίας στην εξερεύνηση της ζωής στα δάση του Congo Basin.

Ioulita Toumazi

Η Ιουλίτα Τουμαζή είναι θεωρητικός τέχνης, επιμελήτρια και συγγραφέας.  Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην ιστορία της τέχνης στο UCL και πτυχιακές σπουδές Liberal Arts στο Πανεπιστήμιο του Kent.  Η έρευνά της επικεντρώνεται στη μετα-αποικιοκρατία, τη μνήμη και τη γλώσσα, ιδίως για την Κύπρο. Έχει επιμεληθεί και συν-επιμεληθεί διάφορες εκθέσεις. Οι τελευταίες της δουλειές ήταν τα ‘we can only begin to notice’ στο NiMAC, ‘Clementine dies again’ στο Pickle Bar και ‘P.S. x10’ στο Garage art space. Έχει συντονίσει διάφορα πρότζεκτ όπως το ‘The Broken Pitcher’ σε συνεργασία με το Θκιό Ππαλιές.