Νυχτερινό Ταχυδρομείο

Το Night Mail είναι ίσως η πιο ευρέως γνωστή και μαζί με το Song of Ceylon, η πιο κριτικά αναγνωρισμένη ταινία του βρετανικού κινήματος ντοκιμαντέρ. Θεωρείται επίσης από τις πιο επιτυχημένες εμπορικά και παραμένει η ταινία που ταυτίζεται περισσότερο με το συγκεκριμένο κίνημα.Εξιστορεί την πορεία της σιδηροδρομικής υπηρεσίας του Royal Mail, καταγράφοντας τα διάφορα στάδια και διαδικασίες της λειτουργίας της. Προϊόν συνεργασίας περισσότερο παρά ατομικής γραφής, το Night Mail αποτελεί ένα από τα πρώτα δείγματα πειραματισμού στη χρήση του ήχου, του στυλ κινηματογράφησης, της αφήγησης και της τεχνικής του μοντάζ.

Ίαν Έιτκεν

Basil Wright

Ο Basil Wright γεννήθηκε το 1907. Λίγο καιρό αφότου αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Cambridge, ήταν ο πρώτος ‘νεοσύλλεκτος’ που κλήθηκε να συμμετέχει στην Κινηματογραφική Μονάδα Empire Marketing Board (EMB) και κατόπιν General Post Office (GPO) Film Unit του John Grierson. Εκεί ασχολήθηκε με μια σειρά από ταινίες ως σκηνοθέτης και παραγωγός, προτού αποχωρήσει από την GPO για να ιδρύσει τη δική του εταιρεία, το Realist Film Unit (RFU). Η πρώτη ταινία που σκηνοθέτησε στην RFU ήταν το Children at School, με χρηματοδότηση από την Εταιρεία Γκαζιού και τη Face of Scotland για λογαριασμό της Επιτροπής Κινηματογράφου της Σκωτίας.

Harry Watt

Ο Harry Watt γεννήθηκε το 1906 και σπούδασε στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου. Μετά από ένα μικρό διάστημα στο Εμπορικό Ναυτικό και μια σειρά από σύντομες δουλειές σε βιομηχανίες, ακολούθησε τον John Grierson στην Κινηματογραφική Μονάδα EMB το 1932. Ενώ μαθήτευε στην τέχνη του κινηματογράφου πλάι στον Grierson στο Λονδίνο, ο Watt απέκτησε επίσης πολύτιμη εμπειρία ως βοηθός του John Taylor, παίρνοντας μια μικρή απόσπαση για την Ιρλανδία όσο γυριζόταν εκεί η περίφημη ταινία του Robert Flaherty Man of Aran (1934).