Εργαστήριο

Το “Warehouse”, είναι ένα στοχαστικό εθνογραφικό φιλμ μικρού μήκους.
Μία οικεία συνάντηση σε μία αποθήκη, σε ένα κόσμο αντικειμένων όπου η ξυλουργική λαμβάνει χώρα. To σημάδι του ήχου σε κάθε αντικείμενο μπορεί να φανερωθεί μεμονωμένα μέσα στον χώρο, όπου κάθε υλικό λαμβάνει την δική του υφή, μυρωδιά και ακουστικές ιδιότητες. Ο θεατής έρχεται αντιμέτωπος με ένα ευρύ φάσμα εικόνων και ήχων σε συνδυασμό με τις ακουστικές και οπτικές πτυχές της εργασίας και του ίδιου του χώρου. Η ταινία μας οδηγεί σε μια αισθητηριακή εμπειρία μέσα από την έντονη ηχητική και οπτική εμπλοκή και μέσα από τις ευρηματικές συνθέσεις ηχοτοπίου.

Buse Yildirim

Η Buse είναι μια νέα επιχειρηματίας στον πολιτιστικό τομέα και δημιουργός φιλμ από την Κωνσταντινούπολη. Είναι καλλιτεχνική διευθύντρια της Σκηνής και του Κινηματογράφου Kundura στον πολιτιστικό χώρο του Παλιού Υποδηματοποιείου Beykoz Kundura και με δική της πρωτοβουλία ξεκίνησε το πρόγραμμα Kundura Hafıza για την προφορική ιστορία και το οπτικό αρχείο του εργοστασίου. Αφού ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στην Ιστορία της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο Goldsmiths του Λονδίνου, πήρε επίσης πτυχίο στη δημιουργία φιλμ τεκμηρίωσης στην Ανώτερη Σχολή Κινηματογραφικών Σπουδών (ESEC) στο Παρίσι. Τελευταία, διερευνά σε βάθος τις εθνογραφικές πρακτικές μέσω ενός μεταπτυχιακού προγράμματος στην Οπτική Ανθρωπολογία και την Ανθρωπολογία των Μέσων στο Freie Universität στο Βερολίνο.

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Ο Κωνσταντίνος Διαμαντής είναι μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οπτικής Ανθρωπολογίας και Ανθρωπολογίας των Μέσων στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου. Είναι υπεύθυνος προγράμματος και μέλος της Επιτροπής Φιλμ του Φεστιβάλ Εθνογραφικού Κινηματογράφου της Αθήνας και συντονιστής του 1ου ελληνικού ακαδημαϊκού confestival (συνέδριο και φεστιβάλ) για την ψηφιακή αφήγηση. Έχει διατελέσει βασικός εταίρος του Παρατηρίου της Προσφυγικής και Μεταναστευτικής Κρίσης υπό την επίβλεψη του καθ. Ευθύμιου Παπαταξιάρχη. Ο Κωνσταντίνος είναι την τρέχουσα περίοδο συνεργάτης της καθ. Πηνελόπης Παπαηλία στο τμ. Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, εργαζόμενος στο πεδίο της ψηφιακής αφήγησης και της πολυμεσικής εθνογραφίας.

Lillian Dam Bracia

Η Lillian Dam Bracia (1993, Σάο Πάολο) είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο τμήμα Οπτικής Ανθρωπολογίας και Ανθρωπολογίας των Μέσων στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου. Στο παρελθόν εργάστηκε ως ελεύθερη επαγγελματίας στα περιοδικά Ayiba Magazine, Indie Magazine, Kaltblut Magazine και Kink. Το 2016 εργάστηκε ως ερευνήτρια σε μια διαδραστική εγκατάσταση με τον τίτλο Limbo Citizen, η οποία χρηματοδοτούνταν από το Πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης και την Ακαδημία Τεχνών της Ουτρέχτης. Το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς της ασχολείται με τη φύση της μεταναστευτικής εμπειρίας σε μια εποχή που εντείνεται ο εθνικισμός, ο ρατσισμός και η ξενοφοβία. Εργάστηκε ως Βοηθός Διακίνησης Ταινιών και Προγράμματος στο Φεστιβάλ Εθνογραφικού Κινηματογράφου της Αθήνας (Ethnofest).

Malwa Grabowska

Η Malwa Grabowska aka Hipermania είναι ανεξάρτητη δημιουργός φιλμ και φωτογράφος. Σπούδασε Καλές Τέχνες στο Πανεπιστήμιο του Ροσκίλντε, δημιουργία φιλμ στη Ακαδημία Κινηματογράφου της Νέας Υόρκης και τεκμηριωτική φωτογραφία στο Διεθνές Κέντρο για τη Φωτογραφία (ICP) στην πόλη της Νέας Υόρκης. Η Μάλουα δημιουργεί ντοκιμαντέρ και φωτογραφικές εργασίες, ενώ ταυτόχρονα έχει συνεργαστεί με πλειάδα περφόρμερ καλλιτεχνών και έχει συμμετάσχει σε πολλά πολιτιστικά εγχειρήματα. Οι φωτογραφίες και τα φιλμ της έχουν παρουσιαστεί σε πολλές διεθνείς εκθέσεις και εκδόσεις. Είναι συνδημιουργός της Gotta Let It Out, ενός ανεξάρτητου μουσικού και εκδοτικού οίκου στην Κοπεγχάγη. Την τρέχουσα περίοδο πραγματοποιεί της μεταπτυχιακές της σπουδές στην Οπτική Ανθρωπολογία και την Ανθρωπολογία των Μέσων στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Βερολίνου.