Ο Γιουσούφ Οζντεμίρ είναι Κούρδος πρόσφυγας που διέφυγε στην Ελλάδα από την Τουρκία το 1983, μετά το πραξικόπημα. Παρά το γεγονός ότι δεν έχει δικαίωμα ψήφου στην Ελλάδα και απαγορεύεται η είσοδός του στη χώρα καταγωγής του, έχει διαφορετικές πολιτικές μεθόδους συγκρινόμενες με εκείνες της εκλογικής περιόδου στην Ελλάδα τον Ιούλιου 2019. Το φιλμ προβάλλει το προεκλογικό κλίμα στην Αθήνα ενώ την ίδια στιγμή διερευνά την καθημερινή αντίσταση με τα μάτια ενός άντρα, που αγωνίζεται να αποκαταστήσει την ελευθερία του, ενώ πληρώνει το τίμημα της ταυτότητάς του μέσω πολιτικών, κοινωνικών και προσωπικών λογαριασμών. Ωστόσο, κατάφερε να μεταβάλει την επιβεβλημένη τάξη προκειμένου να δώσει δύναμη στον εαυτό του και στο περιβάλλον του που είναι ένα βήμα πριν από την υποταγή.
Inga Padurari
Το 2018 αποφοίτησε από την Ανώτατη Σχολή Τεχνών της Εικόνας ESA le 75 στις Βρυξέλλες. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της εξασκήθηκε στη φωτογραφία και στο ντοκιμαντέρ. Η καλλιτεχνική της δουλειά τις περισσότερες φορές παίρνει τη μορφή ρεπορτάζ και το ενδιαφέρον της επικεντρώνεται σε κοινωνικά ζητήματα, ιδιαίτερα σε εκείνα που σχετίζονται με τη μετανάστευση. Από το 2015 αναπτύσσει ένα μακροπρόθεσμο ερευνητικό πρόγραμμα επισκεπτόμενη συχνά τη χώρα καταγωγής της, τη Μολδαβία, ερευνώντας την έννοια του ανήκειν σε μια περιοχή, θέτοντας την ίδια στιγμή ερωτήματα για την κοινωνικο-οικονομική κατάσταση της χώρας. Την τρέχουσα περίοδο ζει και εργάζεται στις Βρυξέλλες.
İrem Aydemir
Γεννήθηκε στην πόλη Χάται της Τουρκίας. Συμμετείχε σε δημοσιογραφικές δραστηριότητες και σε δραστηριότητες της κοινωνίας των πολιτών στη Μέση Ανατολή, της Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία. Οι δουλειές της είχαν ως θέμα τις μειονότητες, τη μετανάστευση, τις σχέσεις Ευρωπαϊκής Ένωσης-Τουρκίας, την Κύπρο, το Ισραήλ/Παλεστίνη, την κλιματική αλλαγή, και την πολιτιστική κληρονομιά. Κατά την τρέχουσα περίοδο γράφει τη μεταπτυχιακή διπλωματική της εργασία στο τμήμα Μεσανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Λουντ στη Σουηδία με θέμα την πολιτισμική αντίσταση μέσω ενός θεάτρου σε έναν καταυλισμό προσφύγων, που βασίζεται σε εθνογραφική έρευνα πεδίου. Σταθερή επιδίωξή της είναι να αποκωδικοποιεί τις μεσογειακές αφηγήσεις
Sabine Harmes
After her degree in Industrial Design Engineering, she initiated a social project in the slums of Brazil and Nicaragua where she worked for 10 years. A Cultural Center where young people from around the world, together with local youth, co-created their dreams. Back in the Netherlands, she’s doing a Master in International Development Studies and working as a Designer in Innovative Education, teaching videography a.o. Her first film debut in 2017 was part of the theatre production WAAN where she visualized her psychosis to create awareness around psychiatric disorders.