Ρυθμοί

Από τον ενικό στον πληθυντικό, από ένα πατέρα στον γιο του, από ένα εργοστάσιο σε απολυμένους εργάτες, οι ρυθμοί διαφέρουν από εκείνους της δουλειάς του πατέρα ή της μουσικής του γιου. Η Χάβρη στην δεκαετία του ’90: η παρακμή κυριαρχεί στην αγορά εργασίας, η υπερβολή έρχεται από την τέκνο μουσική, τα ‘ελεύθερα πάρτι’ ξεφυτρώνουν σε κάθε εγκαταλελειμμένη τοποθεσία. Η ταινία αφηγείται την ιστορία του γιου ενός εργάτη χαλυβουργίας που έχει αποφασίσει να μην ακολουθήσει την πορεία του πατέρα του, αλλά να στραφεί στο μυστικό τέκνο κίνημα ‘Ελεύθερα Πάρτι’. Η ταινία, που έγινε στο πλαίσιο κοινωνιο-ανθρωπολογικής έρευνας, είναι ένα παράδειγμα του ανερχόμενου στη Γαλλία τομέα με το όνομα Filmic-Sociology.

Alexandra Tilman

Η Alexandra Tilman έχει διδακτορικό κοινωνιολογίας. Έχει διδάξει σινεμά και κοινωνιολογία σε πανεπιστημιακό επίπεδο τα τελευταία έξι χρόνια και έχει σκηνοθετήσει τέσσερα ντοκιμαντέρ. Η ταινία της «Cadences», που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της διδακτορικής της έρευνας, προβλήθηκε σε κινηματογραφικά φεστιβάλ, επιστημονικά συνέδρια, πανεπιστήμια και δημόσιους χώρους.